بیانیه تجدیدبیعت اعضای شورای شهراردبیل با آیت الله سید مجتبی خامنه‌ ای

خبرگزاری مهر دوشنبه 18 اسفند 1404 - 12:34
اردبیل- رئیس و اعضای شورای شهر اردبیل در پیامی،بیعت خود را با حضرت امام سید مجتبی خامنه‌ای سومین رهبر انقلاب اسلامی ایران اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، میرمحمدسیدهاشمی در پیامی به نمایندگی از مردم شریف اردبیل و دیگر اعضای شورای شهر اردبیل، انتخاب شایسته و دقیق «حضرت آیت الله سید مجتبی حسینی خامنه ای» را از سوی مجلس خبرگان به عنوان سومین رهبر انقلاب اسلامی را به مردم عزیز و شریف ایران تبریک گفت.

در بخشی از این پیام آمده است:

به نام خداوند متعال

با اندوهی عمیق و تاثر بسیار فراوان از عروج ملکوتی و شهادت مجاهد نستوه رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله العظمی سید علی خامنه‌ای، انتخاب شایسته و دقیق حضرت آیت الله سید مجتبی حسینی خامنه ای از سوی مجلس خبرگان به عنوان سومین رهبر انقلاب اسلامی را به فال نیک می گیریم و از این بابت بسیار خرسندیم.

بی‌شک سیره و اندیشه رهبر حکیم فرزانه، همواره به عنوان مشعلی فروزان، راهنمای حرکت انقلاب اسلامی و جهادگران عرصه تبیین باقی خواهد ماند.

ملت بزرگ ایران و آزادگان جهان و بخصوص مردم ولایی،روزه دار و مومن همیشه در صحنه دارالارشاد اردبیل ، مراتب بیعت خالصانه و تا پای جان را با فرمانده کل قوا اعلام می نماید و قطعا همچون دوران رهبری امام امت و قائد شهید، گوش به فرمان و آماده اجرای فرامین و منویات صادره معظم له خواهند بود. شورای اسلامی شهر اردبیل بار دیگر بر حفظ وحدت، تقویت روحیه خدمتگزاری و پاسداشت خون شهیدان تأکید می‌نماید و از خداوند متعال توفیق خدمت مخلصانه در سایه ولایت را مسألت دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.