اعلام بیعت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه گیلان با سومین رهبر انقلاب

خبرگزاری مهر دوشنبه 18 اسفند 1404 - 12:48
رشت- مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه گیلان با صدور بیانیه ای ضمن تسلیت شهادت رهبر فرزانه انتخاب آیت الله سید مجتبی خامنه ای را تبریک گفته و با ایشان تجدید بیعت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه گیلان با صدور بیانیه ای ضمن تسلیت شهادت رهبر فرزانه انتخاب آیت الله سید مجتبی خامنه ای را تبریک گفته و با ایشان تجدید بیعت کردند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
( نساء / ۵۹ )

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا أَطِیعُوا اللَّهَ وَأَطِیعُوا الرَّسُولَ وَأُولِی الْأَمْرِ مِنکُمْ 

ملت قهرمان و تاریخ ساز ایران!

در شرایطی که قلب همه آزادیخواهان دنیا از فراق امام المسلمین مملوّ از حزن و اندوه بود، مجلس خبرگان رهبری در شرایط جنگی و پُرخطر، با مجاهدت، درایت و شجاعت از رسالت مهم انتخاب ولی امر مسلمانها و رهبر ایرانِ عزیز سربلند خارج شد و برای امامین انقلاب خلف صالح را کشف و انتخاب نمود.

بابت نعمت امامت ولی فقیه در کشور عزیزمان؛ خداوند متعال را شاکر هستیم و از آن ذات ربوبی پیروزی نهایی رزمندگان اسلام و شکست لشکریان کفر و استکبار را خواستاریم.

مجموعه کادر، اساتید، مبلغین و طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه استان گیلان ضمن تسلیت مجدد شهادت عزتمندانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای «رضوان الله علیه»، انتخاب حضرت آیت الله امام سید مجتبی حسینی خامنه ای (حفظه الله) به عنوان سومین رهبر جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفته و بدینوسیله با معظم له بیعت نموده و برای سلامتی و توفیقات آن وجود مبارک دعاگو هستیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.