اخوان صباغ: مردم خوزستان همچون گذشته پشتیبان ولایت فقیه خواهند بود

خبرگزاری مهر دوشنبه 18 اسفند 1404 - 12:57
اهواز - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان اعلام کرد: مردم خوزستان، همچون گذشته با بصیرت و وحدت، پشتیبان ولایت فقیه و حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی خواهند بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مهدی اخوان صباغ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان با صدور پیامی، آغاز دوره جدید زعامت در نظام جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت.

در این پیام آمده است: با حمد و سپاس به درگاه خداوند متعال و در پرتو الطاف الهی و هدایت‌های مستمر اهل‌بیت علیهم‌السلام، آغاز دوره جدید زعامت و رهبری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را گرامی می‌داریم. بی‌تردید استمرار راه نورانی انقلاب اسلامی، مرهون مجاهدت‌های عالمان ربانی، رهنمودهای حکیمانه رهبران الهی و پشتیبانی آگاهانه ملت مؤمن و بصیر ایران است.

اخوان صباغ تاکید کرد: اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان، آغاز زعامت حضرت آیت‌الله سید مجتبی خامنه‌ای به عنوان رهبر سوم انقلاب اسلامی را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای معظم‌له توفیق، سلامت و تأییدات روزافزون در مسیر پاسداری از آرمان‌های امام راحل (ره)، خون پاک شهیدان و تحقق گام‌های بلند تمدن نوین اسلامی مسئلت می‌نماید.

در این پیام عنوان شده‌است: بی‌شک ملت بزرگ ایران، به‌ویژه مردم ولایتمدار و شهیدپرور خوزستان، همچون گذشته با بصیرت و وحدت، پشتیبان ولایت فقیه و حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی خواهند بود و در مسیر پیشرفت، عدالت و عزت ملی گام برخواهند داشت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.