روایت متفاوت ستاره پرسپولیس درباره خروجش از ایران

همشهری آنلاین دوشنبه 18 اسفند 1404 - 13:11
صحبت‌های مارکو باکیچ هافبک تیم پرسپولیس درباره روزهای پرتنش اخیر در ایران، بازتابی در یکی از رسانه‌های کشورش داشته است.

به گزارش همشهری آنلاین، رسانه مونته‌نگرویی ویجستی در گزارشی به گفت‌وگو با این بازیکن پرداخت و روایت او از شرایط حضورش در ایران و خروج بازیکنان خارجی از این کشور را منتشر کرد.

باکیچ در این گفت‌وگو توضیح داد که پس از تشدید تنش‌ها در منطقه، مسئولان باشگاه پرسپولیس برای بازیکنان خارجی تیم شرایط خروج از ایران را فراهم کردند. به گفته او، این بازیکنان با هماهنگی باشگاه و با طی کردن مسیر زمینی به سمت مرز ترکیه حرکت کردند تا از ایران خارج شوند.

هافبک مونته‌نگرویی پرسپولیس در این مصاحبه همچنین به فضای خاص آن روزها اشاره کرد و گفت که شرایط برای بازیکنان خارجی متفاوت و تا حدی نگران‌کننده بوده اما در نهایت با هماهنگی‌های انجام شده، سفر آنها بدون مشکل خاصی انجام شده است.

این رسانه در ادامه گزارش خود به سابقه حضور باکیچ در فوتبال اروپا و انتقال او به پرسپولیس نیز اشاره کرده و حضور این بازیکن در یکی از پرهوادارترین تیم‌های آسیا را مورد توجه قرار داده است.

با وجود انتشار این گفت‌وگو، هنوز مشخص نیست بازیکنان خارجی پرسپولیس چه زمانی به تمرینات این تیم بازخواهند گشت و باید دید با آرام‌تر شدن شرایط، برنامه باشگاه برای ادامه همکاری با این بازیکنان چگونه خواهد بود.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.