به گزارش خبرنگار مهر، امیرکمال حردانی ظهر امروز دوشنبه در گفتگویی رسانهای اظهار کرد: از روز شنبه ۱۶ اسفند، هماهنگی لازم در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور برای تداوم خدمات ویژه و خاص برای کودکان در مرکز آموزشی درمانی تخصصی و فوقتخصصی کودکان ابوذر اهواز، انجام شد.
وی افزود: بدین ترتیب روند خدمترسانی به بیماران را از سرگرفته شد و اورژانسهای کودکان و بزرگسالان این مرکز فعال شدند و با پایداری وضعیت بیمارستان، امروز اقدامات لازم برای انتقال دوباره نوزادان به این مرکز فوق تخصصی انجام شد.
حردانی بیان کرد: چند شب پیش بر اثر اصابت پرتابههای ناشی از حمله آمریکایی- صهیونی در مجاورت این بیمارستان، بهمنظور حفظ امنیت و جان بیماران و پرسنل، طبق هماهنگی انجامشده، انتقال فوری بیماران باقیمانده به بیمارستانهای سطح شهر اهواز انجام شد.
رئیس بیمارستان کودکان ابوذر اهواز تصریح کرد: بدین ترتیب پس از پایداری شرایط، انتقال بیماران با در نظر گرفتن اصول علمی و زیر نظر پرستاران و پزشکان مجرب و با تجهیزات متناسب انجام شد و بیماران در بخش ویژه نوزادان بیمارستان ابوذر اهواز مستقر شدند.













