خدمات درمانی در بیمارستان ابوذر اهواز بعد از آسیب دیدن آغاز شد

خبرگزاری مهر دوشنبه 18 اسفند 1404 - 13:22
اهواز - رئیس بیمارستان کودکان ابوذر اهواز از آغاز خدمات درمانی در این بیمارستان بعد از آسیب دیدن در جریان حملات آمریکایی - صهیونیستی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیرکمال حردانی ظهر امروز دوشنبه در گفتگویی رسانه‌ای اظهار کرد: از روز شنبه ۱۶ اسفند، هماهنگی لازم در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور برای تداوم خدمات ویژه و خاص برای کودکان در مرکز آموزشی درمانی تخصصی و فوق‌تخصصی کودکان ابوذر اهواز، انجام شد.

وی افزود: بدین ترتیب روند خدمت‌رسانی به بیماران را از سرگرفته شد و اورژانس‌های کودکان و بزرگسالان این مرکز فعال شدند و با پایداری وضعیت بیمارستان، امروز اقدامات لازم برای انتقال دوباره نوزادان به این مرکز فوق تخصصی انجام شد.

حردانی بیان کرد: چند شب پیش بر اثر اصابت پرتابه‌های ناشی از حمله آمریکایی- صهیونی در مجاورت این بیمارستان، به‌منظور حفظ امنیت و جان بیماران و پرسنل، طبق هماهنگی انجام‌شده، انتقال فوری بیماران باقیمانده به بیمارستان‌های سطح شهر اهواز انجام شد.

رئیس بیمارستان کودکان ابوذر اهواز تصریح کرد: بدین ترتیب پس از پایداری شرایط، انتقال بیماران با در نظر گرفتن اصول علمی و زیر نظر پرستاران و پزشکان مجرب و با تجهیزات متناسب انجام شد و بیماران در بخش ویژه نوزادان بیمارستان ابوذر اهواز مستقر شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.