پیام تبریک و بیعت استاندار فارس با سومین رهبر انقلاب اسلامی

خبرگزاری مهر دوشنبه 18 اسفند 1404 - 13:25
شیراز-استاندار فارس گفت: انتخاب سومین رهبر انقلاب اسلامی ایران از سوی مجلس خبرگان رهبری تصمیمی مهم بود که در مقطعی حساس و سرنوشت‌ساز از تاریخ کشور گرفته شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسینعلی امیری در پیامی انتخاب آیت الله سید مجتبی حسینی خامنه ای به عنوان سومین رهبر انقلاب اسلامی تبریک گفت.

متن پیام استاندار فارس به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انتخاب سومین رهبر انقلاب اسلامی ایران از سوی مجلس خبرگان رهبری تصمیمی مهم بود که در مقطعی حساس و سرنوشت‌ساز از تاریخ کشور اتخاذ شد و نشان‌دهنده‌ی پویایی و استحکام ساختار قانونی نظام جمهوری اسلامی است.

در روزهایی که ملت ایران در میانه‌ی رویارویی با تجاوز رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار ایستاده و با صلابت از استقلال، امنیت و تمامیت ارضی خود پاسداری می‌کند، حفظ انسجام و ثبات در عالی‌ترین سطح مدیریتی کشور اهمیتی دوچندان دارد. این انتخاب با درک شرایط و با هدف استمرار مسیر انقلاب اسلامی و حفظ اقتدار و آرامش در اداره‌ی امور کشور صورت گرفت.

بی‌تردید ملت ایران در طول دهه‌های گذشته نشان داده است که در مقاطع مهم، با وحدت، هوشیاری و استقامت از آرمان‌های انقلاب اسلامی صیانت می‌کند؛ در چنین شرایطی، انتخاب رهبر انقلاب می‌تواند پشتوانه‌ای برای تقویت انسجام ملی و استمرار راهی باشد که با مجاهدت‌ها و فداکاری‌های فراوان شکل گرفته است.

اینجانب ضمن تبریک به حضرت آیت‌الله سید مجتبی حسینی خامنه‌ای (حفظه‌الله) به عنوان سومین رهبر انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا، امیدوارم در پرتو عنایات خداوند متعال، تدابیر حکیمانه‌ی ایشان و همراهی مردم شریف ایران، میهن اسلامی از این برهه‌ی حساس و دشوار تاریخی با عزت، اقتدار و سربلندی عبور کند و مسیر پیشرفت و امنیت بیش از پیش هموار گردد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.