ببینید | پاسخ سخنگوی وزارت امور خارجه به سوالی درباره احتمال مذاکره

خبرآنلاین دوشنبه 18 اسفند 1404 - 13:31
سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری گفت: ما در یازدهمین روز از تجاوز نظامی آمریکا و اسرائیل هستیم ما این تجاوز و جنگ را شروع نکردیم. جنگ را برای ما تحمیل کردند ما در میانه مذاکره بودیم که این جنگ به ما تحمیل شد در چنین شرایطی ما جز دفاع و جز نشان دادن عزم و اراده خودمان برای مقاومت در برابر سیطره طلبی آمریکا و اسرائیل هیچ کار دیگری نمی‌توانیم انجام بدهیم. در حال حاضر همه توش و توان و حواس و ظرفیت ما معطوف به دفاع از کیان ایران هست. در نظر داشته باشید تجاوز نظامی ادامه دارد و بنابراین در این وضعیت صحبت کردن از هر چیزی غیر از دفاع و پاسخ کوبنده به دشمن خیلی جایی ندارد. منبع: دانشجو

265 33

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.