کدام مکان‌های ورزشی تهران در جنگ آسیب دیدند؟

خبرورزشی دوشنبه 18 اسفند 1404 - 13:34
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از آسیب رسیدن به پنج مکان ورزشی در تهران در پی جنگ خبر داد.

حبیب ستوده‌نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران  درباره درباره آسیب جنگ به اماکن ورزشی گفت: مجموعه ورزشی بعثت، سالن ۱۲ هزار نفری آزادی و سه مکان ورزشی دیگر از اماکن زیر مجموعه شهرداری تهران، جاهایی بودند که در این چند روز مورد حمله قرار گرفتند و آسیب دیدند. مجموعه بعثت نزدیک به ۸۵ درصد آسیب دیده است. عجیب است که دنیا فقط نظاره‌ می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان تهران عنوان کرد: میزان آسیب به لحاظ ریالی توسط مشاور در حال بررسی است. ان‌شاءالله با کمک وزیر ورزش و معاونانش، این موضوع پیگیری می‌شود تا بتوانیم شرایط را برای ورزش پایتخت بهتر کنیم. 

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.