به گزارش خبرگزاری مهر، عادل شهرزاد، سرپرست ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی هرمزگان اظهار کرد: نشان بینالمللی «سپر آبی» در اماکن و بناهای تاریخی هرمزگان نصب شده اسا.
وی افزود: این امر با هدف حفاظت و صیانت از میراث فرهنگی انجام شده است.
به گزارش خبرگزاری مهر، عادل شهرزاد، سرپرست ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی هرمزگان اظهار کرد: نشان بینالمللی «سپر آبی» در اماکن و بناهای تاریخی هرمزگان نصب شده اسا.
وی افزود: این امر با هدف حفاظت و صیانت از میراث فرهنگی انجام شده است.