مرحله سوم تسویه پاداش پایان خدمت بازنشستگان حوزه سلامت تا اسفند ۱۴۰۳

خبرگزاری مهر دوشنبه 18 اسفند 1404 - 13:53
رئیس مرکز بودجه و پایش عملکرد وزارت بهداشت، از تسویه بخش عمده‌ای از پاداش پایان خدمت بازنشستگان حوزه سلامت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبدا، رامین رحیم‌نیا رئیس مرکز بودجه و پایش عملکرد وزارت بهداشت، اظهار داشت: با تلاش‌های صورت‌گرفته و بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی، مرکز بودجه و پایش عملکرد وزارت بهداشت توانسته است بخش قابل توجهی از پاداش پایان خدمت بازنشستگان را تأمین کند.

به گفته وی، پاداش پایان خدمت بازنشستگانی که تا اواسط اسفند ۱۴۰۳ بازنشسته شده‌اند، به‌تدریج و تا پایان هفته، متناسب با وصول منابع تأمین شده، در اختیار دانشگاه‌ها قرار خواهد گرفت. ‌

رئیس مرکز بودجه و پایش عملکرد وزارت بهداشت همچنین تأکید کرد که برای تأمین باقیمانده مبلغ پاداش پایان خدمت، این مرکز با جدیت و به‌صورت شبانه‌روزی در حال پیگیری است. این اقدامات در راستای تکریم و قدردانی از خدمات ارزشمند بازنشستگان حوزه سلامت و ارتقای اعتماد و رضایتمندی این قشر خدوم صورت می‌گیرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.