اذعان رسانه‌های صهیونیست به هلاکت دو نفر در حملات جدید موشکی

خبرگزاری مهر دوشنبه 18 اسفند 1404 - 14:08
رسانه‌های رژیم صهیونیستی به هلاکت ۲ نفر در موج جدید حملات موشکی ایران اذعان کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که در تازه‌ترین موج حملات موشکی ایران به سرزمین‌های اشغالی که با استفاده از موشک‌های خوشه‌ای صورت گرفته است، دست کم ۶ منطقه در مرکز سرزمین‌های اشغالی هدف اصابت قرار گرفته است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی با وجود سانسور گسترده آمار تلفات و ویرانی‌های ناشی از حملات موشکی ایران، به هلاکت دو صهیونیست در موج اخیر این حملات اذعان کرده‌اند که باعث شده برخی تحلیلگران اعلام کنند که تعداد تلفات موج جدید حملات موشکی ایران بالا بوده است.

رسانه های اسرائیلی پیش از این مدعی شده بودند که ۲ صهیونیست مذکور در نتیجه این حملات زخمی شده اند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.