مدارس آسیب دیده لرستان بهسازی خواهند شد

خبرگزاری مهر دوشنبه 18 اسفند 1404 - 14:13
خرم‌آباد- مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان گفت: مدارس آسیب دیده استان در جریان حمله دشمن بهسازی خواهند شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان از مدارس آسیب دیده در حمله دشمن متخاصم آمریکایی - صهیونیستی امروز دوشنبه بازدید کرد.

مدارس آسیب دیده لرستان بهسازی خواهند شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان در حاشیه این بازدید گفت: یکی از مدارسی که امروز مورد بازدید قرار گرفت مدرسه شهید مجید بهاروند بود.

سیدعیسی سهرابی گفت: این مدرسه در جریان حملات متجاوزانه دشمن آمریکایی- صهیونیستی آسیب دیده است.

وی تصریح کرد: مدارس آسیب دیده در حمله دشمن متخاصم آمریکایی - صهیونیستی در اسرع وقت بهسازی و مرمت خواهند شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.