کمبود آرد در رامسر وجود ندارد

خبرگزاری مهر دوشنبه 18 اسفند 1404 - 14:23
رامسر - معاون عمرانی فرمانداری رامسر گفت: وضعیت تأمین آرد در شهرستان پایدار است و نانوایی‌ها می‌توانند بدون نگرانی فعالیت خود را ادامه دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا آقاگلی ظهر دوشنبه در کارگروه آرد و نان شهرستان با تاکید بر تأمین و ذخیره کافی آرد در شهرستان، اعلام کرد که هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد و تمامی نانوایی‌ها می‌توانند طبق برنامه زمان‌بندی شده به فعالیت خود ادامه دهند.

وی افزود: با توجه به شرایط نزدیک به نوروز و وضعیت جنگی، تمهیدات لازم برای ذخیره‌سازی آرد، نظارت بر عملکرد نانوایی‌ها و تحویل به موقع آرد به خبازان اتخاذ شده است.

معاون فرماندار همچنین یادآور شد: در صورت نیاز، امکان افزایش خدمات نانوایی‌ها فراهم است و مردم نباید نگرانی داشته باشند.

براساس آمار، شهرستان رامسر دارای حدود ۸۹ نانوایی دولتی و ۱۹ واحد نانوایی آزادپز است و مجموعاً ۱۰۸ نانوایی در این شهرستان فعالیت دارند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.