جزئیات جلسه رای‌گیری خبرگان رهبری

عصر ایران دوشنبه 18 اسفند 1404 - 14:27
عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: دیشب در مجلس خبرگان گفتم اگر ما آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای را انتخاب کنیم ترامپ می‌گوید بیچاره شدم. این سخنان من نیز با تکبیر نمایندگان همراه شد. امروز ان شاءالله بیعت سراسری از سوی مردم انجام می‌شود. حضور شبانه مردم نیز حفظ شود.

احمد خاتمی در گفت‌وگویی تلویزیونی با اشاره به انتخاب سومین رهبر جمهوری اسلامی اظهار کرد: ترامپ لعنتی در پی شهادت امام شهید، خبرگان را هم تهدید کرده بود و دفتر خبرگان را در قم در دو نقطه هدف قرار داد و در دیگر نقاطی هم که احتمال می‌داد خبرگان آنجا باشند اما ما از ساعت شهادت امام شهید دغدغه انجام وظیفه داشتیم و دنبال فرصتی برای رأی‌گیری حضوری می‌گشتیم تا دیگر هیچ بهانه‌جویی نباشد. 

به گزارش فرارو، عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: شب گذشته مجلس خبرگان رهبری با نصاب شکل گرفت و آیت‌الله سید مجتبی خامنه‌ای با بیش از دو سوم آرا رأی آورد. بنده هم با افتخار به آیت‌الله خامنه‌ای رأی دادم چون تمام شرایط قانون اساسی در ایشان وجود داشت. ایشان فقیه هستند و هزار نفر پای درس ایشان بودند و در حوزه به‌عنوان چهره بافضل شناخته می‌شدند. مدیریت و تدبیر هم که از شرایط رهبری است را او در مکتب والد بزرگوار خود در حقیقت این آموزش رهبری را دیدند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: دیشب در مجلس خبرگان گفتم اگر ما آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای را انتخاب کنیم ترامپ می‌گوید بیچاره شدم. این سخنان من نیز با تکبیر نمایندگان همراه شد. امروز ان شاءالله بیعت سراسری از سوی مردم انجام می‌شود. حضور شبانه مردم نیز حفظ شود.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.