ارتش اعلام کرد نیروهای زمینی، هوایی و دریایی از چند ساعت پیش به سرزمینهای اشغالی و مراکز و پایگاههای آمریکا در کویت حمله پهپادی کردهاند.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما، در این حمله، «پهپادهای انهدامی» را به سوی اهداف آمریکایی صهیونیستی پرتاب کرده است.
از جمله این اهداف، «یگان پشتیبانی رزمی رهاوام، ایستگاه رادار اخطار اولیه پایگاه ۵۱۲ آمریکا در سرزمینهای اشغالی، مراکر تجمع و انبارهای تجهیزاتی آمریکا در اردوگاه العدیری کویت» بوده است.
ارتش اعلام کرده این حمله پهپادی به یاد شهدای ناوشکن دنا انجام شده است.
۱۳ اسفند بود که ناوشکن دنا متعلق به ارتش جمهوری اسلامی ایران، در حالیکه از رزمایش صلح میلان ۲۰۲۶ باز میگشت، با حمله موشکی آمریکا مواجه شد.
این ناوشکن نزدیک ۲ هزار مایل از میدان جنگ دورتر بود و به دعوت کشورهای خارجی، برای مأموریت آموزشی در دریا و در رزمایش مرکب صلح حضور داشت.
ناو دنا ۱۳۶ نفر خدمه داشت که ۱۰۴ نفر آنها شهید شدند و پیکر ۲۰ نفر هنوز پیدا نشده است.
۳۲ نفر از کارکنان این ناو هم زخمی شدهاند که در یکی از بیمارستانهای سریلانکا مداوا میشوند.
ارتش جمهوری اسلامی ایران تأکید کرده «انتقام ناوشکن دنا را خواهد گرفت.»
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.