نامه آیت الله سبحانی به مجلس خبرگان بعد از انتخاب رهبری

مشرق نیوز دوشنبه 18 اسفند 1404 - 14:41
آیت الله جعفر سبحانی، مرجیعیت شیعیان جهان در پی انتخاب امام امت، نامه ای را خطاب به مجلس خبرگان رهبری مرقوم فرمودند.

به گزارش مشرق، آیت الله جعفر سبحانی، مرجیعیت شیعیان جهان در پی انتخاب امام امت، نامه ای را خطاب به مجلس خبرگان رهبری مرقوم فرمودند که متن پیام به شرح ذیل است:بسم الله الرحمن الرحیم

حضور محترم اعضای مجلس خبرگان رهبری، دامت تأییداتهم

سلام علیکم و رحمة الله

در این شرایط حساس، اقدام آن مجلس محترم در انتخاب رهبر، کاری شایسته و درخور تقدیر و مورد تأیید می‌باشد. ان‌شاءالله امید است رهبر منتخب، در خدمت به شریعت، دیانت و کشور موفق و مؤید باشند.

جعفر سبحانی

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.