نیروی دریایی سپاه پایگاه بالگردی العدیری را در هم کوبید

مشرق نیوز دوشنبه 18 اسفند 1404 - 14:50
نیروی دریایی سپاه بامداد امروز طی یک عملیات تهاجمی علیه تروریست‌های آمریکایی، "پایگاه بالگردی العدیری" با انواع پهپادهای انهدامی و موشک های کروز در هم کوبید.

به گزارش مشرق، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد:

نیروی دریایی سپاه بامداد امروز طی یک عملیات تهاجمی علیه تروریست‌های آمریکایی، "پایگاه بالگردی العدیری" مستقر در کشور کویت را با انواع پهپادهای انهدامی و موشک های کروز در هم کوبید.

در این عملیات بسیار کلیدی، نقشه های شوم عملیاتی دشمن شکست خورده و شاهدان عینی و منابع آگاه خروج سراسیمه از این پایگاه را گزارش نمودند.

در این تهاجم یازده هدف بسیار مهم از این پایگاه مورد اصابت چندین موشک و پهپاد قرار گرفت.

از جمله اهداف منهدم شده، مخازن سوخت و مخازن گاز پایگاه، رمپ بالگردهای امریکایی و اماکن لجستیک و پشتیبانی، تاسیسات زیرساختی پایگاه می باشد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.