نیروی دریایی سپاه، پایگاه بالگردی العدیری در کویت را هدف قرار داد

خبرگزاری مهر دوشنبه 18 اسفند 1404 - 14:52
نیروی دریایی سپاه بامداد امروز در یک عملیات تهاجمی، پایگاه بالگردی العدیری مستقر در کویت را با استفاده از پهپادهای انهدامی و موشک‌های کروز منهدم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی سپاه اعلام کرد که نیروی دریایی سپاه بامداد امروز طی یک عملیات تهاجمی علیه تروریست‌های آمریکایی، "پایگاه بالگردی العدیری" واقع در کشور کویت را با انواع پهپادهای انهدامی و موشک‌های کروز به طور کامل در هم کوبید.

در این عملیات کلیدی، نقشه‌های شوم عملیاتی دشمن شکست خورد و شاهدان عینی و منابع آگاه از خروج سراسیمه نیروهای آمریکایی از این پایگاه خبر دادند.

در این تهاجم، یازده هدف بسیار مهم از جمله مخازن سوخت و گاز، رمپ بالگردهای آمریکایی و اماکن لجستیک و پشتیبانی، همچنین تاسیسات زیرساختی پایگاه مورد اصابت چندین موشک و پهپاد قرار گرفت.

این اقدام نیروی دریایی سپاه به عنوان بخشی از عملیات‌های مستمر علیه تهدیدات خارجی تلقی می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.