آغاز مرحله دوم دوره‌های توانمندسازی «مدرسان آموزش خانواده نماد»

خبرگزاری مهر دوشنبه 18 اسفند 1404 - 15:01
مدیر کل انجمن اولیا و مربیان از آغاز مرحله دوم دوره های توانمندسازی مدرسان آموزش خانواده نماد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عاطفه سادات مدبرنژاد مدیرکل انجمن اولیا و مربیان ، با بیان ضرورت گذراندن دوره های بازآموزی توسط مدرسان آموزش خانواده، گفت: دور دوم دوره توانمند سازی مدرسان آموزش خانواده طرح نماد به صورت مجازی آغاز شده است.

وی ادامه داد: این دوره شامل سرفصل هایی چون مهارت های فرزندپروری، تاب آوری روانی اجتماعی در بحران، اضطراب و... است و تلاش شده با همکاری دبیرخانه های کشوری حوزه آموزش خانواده از اساتید برجسته برای این آموزش ها بهره گرفته شود.

مدبر نژاد خاطر نشان کرد: به مدت سه روز مدرسان آموزش خانواده طرح نماد این دوره ها را خواهند گذراند.

مدیر کل انجمن اولیا و مربیان در پایان گفت: بدون شک گذراندن این دوره ها تاثیر بسیاری در بروز کردن اطلاعات و توانمندسازی مدرسان آموزش خانواده برای نقش آفرینی بهتر در زمینه آموزش والدین خواهد داشت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.