آخرین خبر از پرونده سرژ اوریه و پرسپولیس

خبرورزشی دوشنبه 18 اسفند 1404 - 15:05
طبق اخبار رسیده باشگاه پرسپولیس و سرژ اوریه از یکدیگر شکایت کردند

باشگاه پرسپولیس در واکنش به بی‌توجهی سرژ اوریه به درخواست آنها برای حضور در ایران و مذاکره برای فسخ قرارداد، از این بازیکن به فیفا شکایت کرد. این باشگاه در چند هفته اخیر چند بار رسما از اوریه درخواست کرد به ایران بیاید و حتی برای او دو بار بلیت سفر به ایران تهیه کرد اما این بازیکن حاضر به بازگشت نشده است.

به نظر می‌رسد بازیکن ساحل عاجی پیشین پاری‌سن‌ژرمن و تاتنهام در نظر دارد از بند فورس‌ماژور برای فسخ قرارداد با پرسپولیس استفاده کند.

در همین راستا کمیته حقوقی باشگاه پرسپولیس شکایت‌ نامه‌ای را علیه این بازیکن برای ارسال به فیفا آماده کرد. حالا آنطور که خبر رسیده اوریه هم از پرسپولیس به فیفا شکایت کرده و خواهان دریافت مابقی پولش شده است.

اوریه که در پرسپولیس کارایی لازم را نداشت، قبل از ترک ایران حدود ۴۰ درصد از قراردادش را دریافت کرد و حالا بقیه پولش را تمام و کمال می‌خواهد و حاضر به مذاکره هم نیست.

هر دو طرف مدعی هستند که برنده این پرونده خواهند بود و فیفا به نفع آن‌ها رای خواهد داد. با این حال باید منتظر ماند و دید سرانجام این پرونده حقوقی برای پرسپولیس چه خواهد شد و مدیران این باشگاه می‌توانند مدافع ساحل عاجی را محکوم کنند یا خیر.

بیشتر بخوانید: کدام تیم‌ها از تعطیلی جنگی لیگ سود بردند؟ پرسپولیس در صدر!

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.