فرار نظامیان آمریکایی از پایگاه العدیری کویت

صدا و سیما دوشنبه 18 اسفند 1404 - 15:11
نیروی دریایی سپاه پاسداران اعلام کرد پس از حمله موشکی و پهپادی به «پایگاه بالگردی العدیری» کویت، منابع آگاه از «خروج سراسیمه» نظامیان آمریکایی از این پایگاه خبر دادند.

فرار نظامیان آمریکایی از پایگاه العدیری کویت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، این عملیات تهاجمی بامداد امروز با پهپاد‌های انهدامی و موشک‌های کروز انجام شده است.

سپاه پاسداران این عملیات را «بسیار کلیدی» توصیف کرده که نقشه‌های عملیاتی دشمن را شکست داده است.
 
نیروی دریایی سپاه اعلام کرد در این تهاجم، ۱۱ هدف بسیار مهم در پایگاه العدیری مورد اصابت قرار گرفته است.
 
از جمله اهداف منهدم شده، مخازن سوخت و مخازن گاز پایگاه، رمپ بالگرد‌های امریکایی و اماکن لجستیک و پشتیبانی، تأسیسات زیرساختی پایگاه اعلام شده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.