مفتی فلسطینی: ما بیعت خود را با آیت الله مجتبی خامنه‌ای ولی فقیه اعلام می‌داریم

همشهری آنلاین دوشنبه 18 اسفند 1404 - 15:12
مفتی فلسطینی، رئیس شورای علمای فلسطینی در پیامی با آیت الله سید مجتبی خامنه ای بیعت کرد.

به گزارش همشهری آنلاین،مفتی فلسطینی، رئیس شورای علمای فلسطینی در پیامی خطاب به آیت الله سید مجتبی خامنه ای: ما در این جایگاه، پیمان ولایت و پایبندی به مسیری را تجدید میکنیم که رهبران شایسته آن را حمل کردند و بیعت خود را با امام، حضرت آیت‌الله مجتبی خامنه‌ای دام ظله، اعلام مینماییم.

بیعتی از سر پیمان و مسئولیت، بیعتی از سنخ صبر و پایداری، بیعتی از جانب امتی که در برابر ظلم سر خم نمیکند و سلطه را نمیپذیرد، تا آنگاه که وعدۀ خدا در یاری مستضعفان تحقق یابد و پرچم حق بر فراز هر سرزمینی که آزادگان در آن ایستادهاند، به اهتزاز درآید.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.