بیعت نظام پرستاری با سومین رهبر انقلاب اسلامی ایران

خبرگزاری مهر دوشنبه 18 اسفند 1404 - 15:14
سازمان نظام پرستاری در بیانیه‌ای اعلام کرد با سومین رهبر انقلاب اسلامی بیعت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی ایران، اعضا شورای عالی و ۱۵۹ هیات مدیره سازمان نظام پرستاری در سراسر کشور ضمن قدردانی از تصمیم هوشمندانه و مدبرانه منتخبان ملت در خبرگان رهبری و انتخاب سومین رهبر جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت الله سید مجتبی خامنه ای در استمرار اهداف مقدس انقلاب اسلامی، این اقدام را به آحاد ملت شریف و متحد ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می کند.

نهاد رهبری یکی از مهمترین ارکان قانون اساسی کشور است که نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری بر حرکت کشور بزرگ ایران به سمت عدالت و توسعه همه جانبه دارد و امیدواریم با حضور پر برکت رهبری جدید این حرکت با سرعت بیشتری تقویت شود. تعیین تکلیف این نهاد مهم در بحبوحه این جنگ تحمیلی و ناخواسته بی شک باعث وحدت فرماندهی و تقویت توان دفاعی کشور در برابر دشمنان خواهد بود.

سازمان نظام پرستاری، شورای عالی و مجموعه هیات مدیره های نظام پرستاری ضمن اعلام تبعیت و حمایت کامل از فرامین و منویات رهبری آماده است همچنان در دوران جدید انقلاب اسلامی در همراهی با نهادهای قانونی کشور و دوشادوش دیگر آحاد ملت سرافراز ایران در جهت نیل به اهداف نظام سلامت با تلاشی مضاعف گام بردارد.

- شورای عالی سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی ایران

- سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی ایران

- ۱۵۹ هیات مدیره سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی ایران

۱۸ اسفند ماه ۱۴۰۴

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.