دو فروند پهپاد MQ9 در آسمان تهران منهدم شد

شمال نیوز دوشنبه 18 اسفند 1404 - 15:21
روابط عمومی سپاه اعلام کرد: دو فروند پهپاد MQ9 در شهرستان جم و خورموج استان بوشهر و همچنین یک فروند پهپاد در آسمان تهران توسط سامانه‌های نوین پدافند پیشرفته سپاه منهدم شد.
دو فروند پهپاد MQ9 در آسمان تهران منهدم شد

به گزارش شمال نیوز، روابط عمومی سپاه اعلام کرد: هم‌اکنون دو فروند پهپاد MQ9 در شهرستان جم و خورموج استان بوشهر و همچنین یک فروند پهپاد در آسمان تهران توسط سامانه‌های نوین پدافند پیشرفته سپاه و تحت کنترل شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور رهگیری و منهدم شدند.


منبع خبر "شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.