۲۳۰۰ لیتر سوخت تشویقی به کامیونداران حمل کالاهای اساسی تخصیص یافت

شمال نیوز دوشنبه 18 اسفند 1404 - 15:25
رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترانزیت و لجستیک اتاق ایران گفت: با هماهنگی وزارت راه و شهرسازی، برای کامیون‌داران فعال در جابه‌جایی کالاهای اساسی از بنادر کشور ۲۳۰۰ لیتر سوخت تشویقی تخصیص داده شد.
۲۳۰۰ لیتر سوخت تشویقی به کامیونداران حمل کالاهای اساسی تخصیص یافت

به گزارش شمال نیوز، رضا رستمی، رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترانزیت و لجستیک اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران  درباره وضعیت جابه‌جایی کالاهای اساسی از بنادر کشور اظهار کرد: با هماهنگی‌های انجام‌شده با وزارت راه و شهرسازی، سوخت تشویقی برای کامیون‌داران فعال در حمل کالاهای اساسی در نظر گرفته شده است.

 

وی افزود: در همین راستا برای ناوگانی که از بنادر کشور اقدام به حمل کالا می‌کنند، ۲۳۰۰ لیتر سوخت شارژ شده است. این اقدام به‌ویژه برای کامیون‌هایی انجام شد که طی روزهای گذشته در بنادر معطل مانده بودند تا روند جابه‌جایی کالاها بدون وقفه ادامه یابد.

 

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترانزیت و لجستیک اتاق بازرگانی ایران با اشاره به وضعیت حمل کالاهای اساسی در بنادر کشور گفت: در حال حاضر جابه‌جایی اقلام اساسی در سراسر بنادر کشور در حال انجام است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

 

وی افزود: در حال حاضر بخش عمده اقلامی که از بنادر کشور جابه‌جا می‌شوند، گندم و ذرت است که در قالب کالاهای اساسی به نقاط مختلف کشور حمل می‌شوند.

 

رستمی در پایان خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی تمام فعالیت‌های بخش حمل‌ونقل کشور به‌صورت مستمر در حال انجام است و عملیات جابه‌جایی کالاها روزانه ادامه دارد و در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد.


منبع خبر "شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.