بمباران شهری که به عیسی مسیح احترام می‌گذارد

عصر ایران دوشنبه 18 اسفند 1404 - 15:31
ما در حال بمباران شهری هستیم که به خداوندگار ما عیسی مسیح احترام می‌گذارد و یک ایستگاه کامل مترو را به افتخار مادر مقدس او نام‌گذاری کرده است، تا از دولتی محافظت کنیم که عیسی را پیامبری دروغین می‌داند که در جهنم در میان مدفوع سوزان قرار دارد...

عصرایران- یک کاربر خارجی در واکنش به حملات آمریکایی - صهیونیستی به شهر تهران:

ما در حال بمباران شهری هستیم که به خداوندگار ما عیسی مسیح احترام می‌گذارد و یک ایستگاه کامل مترو را به افتخار مادر مقدس او نام‌گذاری کرده است، تا از دولتی محافظت کنیم که عیسی را پیامبری دروغین می‌داند که در جهنم در میان مدفوع سوزان قرار دارد و آشکارا به او، مادر مقدسش توهین می‌کند و "سنت دیرینه‌ای" در تف کردن بر مسیحیان دارد. این‌چنین فریب خورده‌ایم، این‌چنین افسون شده‌ایم.

توییت کاربر خارجی

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.