نیروی دریایی سپاه «پایگاه بالگردی العدیری» را در هم کوبید  

الف دوشنبه 18 اسفند 1404 - 15:56
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: نیروی دریایی سپاه بامداد امروز طی یک عملیات تهاجمی علیه تروریست‌های آمریکایی، «پایگاه بالگردی العدیری» مستقر در کشور کویت را با انواع پهپادهای انهدامی و موشک های کروز در هم کوبید.

به گزارش ایسنا، متن اطلاعیه روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

«نیروی دریایی سپاه بامداد امروز طی یک عملیات تهاجمی علیه تروریست‌های آمریکایی، "پایگاه بالگردی العدیری" مستقر در کشور کویت را با انواع پهپادهای انهدامی و موشک های کروز در هم کوبید. 

در این عملیات بسیار کلیدی، نقشه های شوم عملیاتی دشمن شکست خورده و شاهدان عینی و منابع آگاه خروج سراسیمه از این پایگاه را گزارش نمودند. 

در این تهاجم یازده هدف بسیار مهم از این پایگاه مورد اصابت چندین موشک و پهپاد قرار گرفت. 

از جمله اهداف منهدم شده، مخازن سوخت و مخازن گاز پایگاه، رمپ بالگردهای امریکایی و اماکن لجستیک و پشتیبانی، تاسیسات زیرساختی پایگاه می‌باشد.»

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.