بیعت مدیریت و کارکنان شرکت گاز گلستان با رهبر معظم انقلاب

خبرگزاری مهر دوشنبه 18 اسفند 1404 - 16:02
گرگان- مدیریت و کارکنان شرکت گاز استان گلستان در پی انتخاب سومین رهبر معظم انقلاب اسلامی بیعت خود را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیریت و کارکنان شرکت گاز استان گلستان در پی انتخاب سومین رهبر معظم انقلاب اسلامی بیعت خود را اعلام کردند.

در متن این پیام آمده است

"بسم الله الرحمن الرحیم"

"یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا أَطیعُوا اللَّهَ وَ أَطیعُوا الرَّسُولَ وَ أُولِی الْأَمْرِ مِنْکُم‌(نساء آیه 59)"

درهنگامه‌ای که ملت بزرگ ایران در شب ۱۹ ماه مبارک رمضان ،همچنان درسوگ شهادت و عروج ملکوتی قائد حکیم وعظیم‌الشأن انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله العظمی سیدعلی حسینی خامنه‌ای (رضوان‌الله تعالی علیه) به سرمی‌برند، باران رحمت الهی با دیگر برنظام مقدس جمهوری اسلامی نازل شده و با انتخاب مدبرانه و قاطع از سوی مجلس خبرگان رهبری، یک بار دیگر خامنه ای دیگری به عنوان رهبر، سکاندار هدایت جمهوری اسلامی ایران را به عهده گرفت.

بی‌گمان این انتخاب نویدبخش استمرارعظمت و پویایی ایران اسلامی و پشتوانه‌ای استواربرای صیانت ازمنافع عالی جمهوری اسلامی ایران وتداوم مسیرعزت‌آفرین انقلاب شکوهمند اسلامی در ادامه راه پدر شهید خود به شمارمی‌آید.

درهمین راستا مدیرعامل و کارکنان شرکت گازاستان گلستان، ضمن تبریک صمیمانه این انتخاب بزرگ، و اعلام بیعت با سومین رهبر فرزانه انقلاب و فرزند شایسته آن قائد شهید، از درگاه خداوند متعال و در سایه توجهات خاصه حضرت ولی‌عصر(عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) برای حضرت‌عالی در این مسئولیت خطیر الهی، دوام توفیقات، صحت و تأییدات ربانی مسئلت می داریم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.