پیام تبریک نماینده ولی فقیه و استاندار چهارمحال وبختیاری درپی انتخاب حضرت آیت الله سید مجتبی خامنه ای

خبرآنلاین دوشنبه 18 اسفند 1404 - 16:30
نماینده ولی فقیه و استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی انتخاب حضرت آیت‌الله سید مجتبی حسینی خامنه‌ای به عنوان رهبر انقلاب اسلامی را تبریک گفتند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ؛ حجت الاسلام والمسلمین ابوالحسن فاطمی نماینده ولی فقیه وجعفرمردانی  استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی انتخاب حضرت آیت‌الله سید مجتبی حسینی خامنه‌ای را تبریک گفتند. 

در این پیام آمده است :

بی‌تردید تجربه تاریخی انقلاب اسلامی نشان داده است که این نظام برخاسته از ایمان، اراده و آگاهی ملت ایران، در پرتو هدایت‌های حکیمانه ولایت فقیه و با اتکاء به سرمایه عظیم مردمی، توانسته است سخت‌ترین تهدیدها، فشارها و توطئه‌های دشمنان را پشت سر گذارد و هر بار با صلابت و اقتداری افزون‌تر در مسیر آرمان‌های بلند خود گام بردارد. 

اینجانبان ضمن عرض تسلیت مجدد شهادت عاشورایی ولیّ امر مسلمین جهان، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (قدس‌سره‌الشریف) و همچنین ایام سوگواری امیرالمؤمنین حضرت علی علیه‌السلام، انتخاب هوشمندانه، مدبرانه و شایسته حضرت آیت‌الله سید مجتبی حسینی خامنه‌ای (حفظه‌الله تعالی) به عنوان رهبر انقلاب اسلامی از سوی مجلس خبرگان رهبری را ارج نهاده، خدای متعال را بر این نعمت بزرگ سپاس می‌گوییم و با خضوع و اخلاص، بیعت و تبعیت کامل خویش را با رهبر جدید انقلاب اسلامی اعلام می‌داریم.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.