بیعت پزشکان و کارکنان سازمان پزشکی قانونی کشور با رهبر انقلاب

صدا و سیما دوشنبه 18 اسفند 1404 - 16:32
سازمان پزشکی قانونی کشور با صدور بیانیه‌ای با رهبری معظم انقلاب اسلامی ایران، حضرت آیت الله سید مجتبی خامنه‌ای بیعت کردند.

بیعت پزشکان و کارکنان سازمان پزشکی قانونی کشور با رهبر جدید انقلاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در شرایط حساس و سرنوشت ساز تاریخ کشور عزیزمان، تصمیم بجا، به موقع و درست مجلس خبرگان رهبری در انتخاب شایسته حضرت آیت الله سید مجتبی خامنه‌ای به عنوان سومین رهبر جمهوری اسلامی ایران، موجی از اطمینان و ثبات را در میان مردم ایجاد کرد و موجب آرامش خاطر ملت بزرگ ایران شد.

با این انتخاب اصلح، قطعا راه امام خمینی (ره) و رهبر شهیدمان (قدس الله نفسه الزکیه) استوارتر از قبل ادامه می‌یابد و آرمان‌های بلند انقلاب تثبیت و ماندگار می‌شود.

جامعه پزشکان، متخصصان، کارشناسان و کارکنان سازمان پزشکی قانونی کشور با گرامیداشت یاد و خاطره رهبر شهیدمان و دیگر شهدای والامقام انقلاب و جنگ تحمیلی رمضان، انتخاب حضرت آیت الله سید مجتبی خامنه‌ای را به محضر حضرت ولیعصر (عج) و ملت بزرگ ایران تبریک و تهنیت گفته و مراتب بیعت و پیروی قاطع خود را از رهبری معظم له اعلام و تا آخرین قطره خون از ارزش‌های انقلاب پاسداری می‌کنند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.