قالیباف: ضربات مهلک ما به تجاوزکاران ادامه خواهد داشت

خبرگزاری مهر دوشنبه 18 اسفند 1404 - 16:57
رئیس مجلس در گفتگو با رئیس مجلس لبنان با بیان اینکه ضربات مهلک ما به تجاوزکاران ادامه خواهد داشت، بر حمایت و همبستگی جمهوری اسلامی ایران با لبنان در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی روز گذشته با نبیه بری رئیس مجلس لبنان گفتگو کرد و طی این تماس تلفنی با تشریح اقدامات کشورمان در پاسخ به تجاوز جنایتکارانه آمریکا و رژیم صهیونیستی و شهادت امام سیدعلی خامنه ای، گفت: ضربات مهلک ما به تجاوزکاران ادامه خواهد داشت و مطمئن هستیم که ضربات موثر جمهوری اسلامی ایران، باعث پشیمانی ترامپ و نتانیاهو خواهد شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی درباره تحولات لبنان هم ضمن تاکید بر حمایت و همبستگی جمهوری اسلامی ایران با لبنان در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه این کشور، بر ضرورت حفظ و تقویت انسجام و وحدت ملی برای عبور از این مرحله حساس تاکید کرد.

نبیه بری، رئیس مجلس لبنان هم در این گفتگو شهادت آیت الله سیدعلی خامنه ای را تسلیت گفت و همچنین به اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه مردم و مقاومت در جنوب. بقاع، ضاحیه و بیروت پرداخت و تاکید کرد: دشمن صهیونیستی با بمباران های پیوسته خود سعی می کند مردم جنوب لبنان را به کوچ اجباری وادارد اما ما در ملت، دولت و مقاومت لبنانی به این آیه باور داریم که «وَ لا تَهِنُوا وَ لا تَحْزَنُوا وَ أَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنینَ»

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.