قالیباف: ضربات مهلک ما به تجاوزکاران ادامه خواهد داشت

مشرق نیوز دوشنبه 18 اسفند 1404 - 16:59
رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوی تلفنی با رئیس مچلس لبنان تاکید کرد که ضربات مهلک ما به تجاوزکاران ادامه خواهد داشت.

به گزارش مشرق، محمد باقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی روز گذشته در گفت‌وگوی تلفنی با نبیه بری رئیس مجلس لبنان، ضمن تشریح اقدامات کشورمان در پاسخ به تجاوز جنایتکارانه آمریکا و رژیم صهیونیستی و شهادت امام سیدعلی خامنه‌ای، گفت: ضربات مهلک ما به تجاوزکاران ادامه خواهد داشت و مطمئن هستیم که ضربات موثر جمهوری اسلامی ایران، باعث پشیمانی ترامپ و نتانیاهو خواهد شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی درباره تحولات لبنان نیز ضمن تاکید بر حمایت و همبستگی جمهوری اسلامی ایران با لبنان در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه این کشور، بر ضرورت حفظ و تقویت انسجام و وحدت ملی برای عبور از این مرحله حساس تاکید کرد.

نبیه بری، رئیس مجلس لبنان نیز در این گفت‌وگو شهادت آیت الله سیدعلی خامنه‌ای را تسلیت گفت و همچنین به اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه مردم و مقاومت در جنوب بقاع، ضاحیه و بیروت پرداخت.

وی تاکید کرد: دشمن صهیونیستی با بمباران‌های پیوسته خود سعی می‌کند مردم جنوب لبنان را به کوچ اجباری وادارد اما ما در ملت، دولت و مقاومت لبنانی به این آیه باور داریم که «وَ لا تَهِنُوا وَ لا تَحْزَنُوا وَ أَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنینَ»

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.