نخستین گام عملیاتی تهاجمی سپاه در دوران آیت الله سیدمجتبی خامنه ای

خبرگزاری مهر دوشنبه 18 اسفند 1404 - 17:06
️رزمندگان سپاه در نخستین گام عملیاتی تهاجمی خود در دوره فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله سیدمجتبی خامنه ای با رمز «لبیک یا خامنه ای»، اهداف متجاوزان آمریکایی و صهیونیستی را هدف قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی سپاه اعلام کرد: ️رزمندگان دلیر سپاه پاسداران در «موج سی و یکم» عملیات وعده صادق 4 و در نخستین گام عملیاتی _ تهاجمی خود در دوره فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله سیدمجتبی خامنه ای با رمز «لبیک یا خامنه ای»، اهداف نظامی متجاوزان آمریکایی و صهیونیستی را در منطقه و سرزمین‌های اشغالی با موشک‌های فوق سنگین به آتش کشیدند.

️دلاوران هوافضای سپاه پاسداران با شلیک موشک‌های «قدر، خرمشهر و خیبرشکن» 5 پایگاه‌ راهبردی آمریکا در منطقه بویژه ناوگان پنجم نیروی دریایی ارتش آمریکا و پایگاه‌های نظامی رژیم‌صهیونیستی در مناطق «تل آویو و حیفا» را به زیر ضرب مستحکم خود درآوردند.

️نیروی دریایی مقتدر و آماده سپاه پاسداران نیز در یک عملیات تهاجمی «پایگاه بالگردی العدیری» آمریکا را با انواع پهپادهای انهدامی و موشک های کروز در هم کوبیدند.

️فرماندهی توانمند هوافضای سپاه پاسداران از قلب میدان خطاب به ملت ایران اعلام داشتند که «به پاس ایستادگی و ولایتمداری شما ملت بزرگ، میدان با صلابت، پیشتاز ضربه بر دشمن است. تهاجم بر دشمن لحظه ای قطع نخواهد شد. پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا دشمن را پشیمان و نابود سازیم.»

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.