این ۵ ملی‌پوش تیم ملی زنان از هتل رفتند

همشهری آنلاین دوشنبه 18 اسفند 1404 - 17:09
۵ بازیکن تیم ملی فوتبال زنان ایران هتل را ترک کرده‌اند. و شایعه پناهندگی آنها در استرالیا مطرح شده است.

به گزارش همشهری آنلاین؛ صبح امروز به وقت استرالیا، ۵ بازیکن تیم ملی فوتبال زنان ایران هتل محل اقامت خود در گلدکُست را ترک کرده‌اند و اثری از آنها دیده نمی‌شود.

هنگامی که اعضای تیم ملی زنان ایران برای صرف صبحانه به رستوران آمدند، متوجه شدند که ۵ نفر از بازیکنان نه تنها در رستوران نیستند بلکه حتی هتل را نیز ترک کرده‌اند.

این ۵ بازیکن مونا محمودی، زهرا قنبری، عاطفه رمضانی‌زاده، زهرا سربالی و فاطمه پسندیده هستند که از صبح امروز هتل را ترک کرده‌اند و شایعاتی مبنی بر احتمال پناهندگی آنها در اردوی تیم مطرح شده است.

تیم ملی زنان ایران برای شرکت در جام ملت‌های آسیا راهی استرالیا شده بود و با ۳ شکست در دور گروهی به کارش خاتمه داد، اما با شرایط فعلی و جنگ در ایران، امکان بازگشت به کشورمان را فعلاً ندارند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.