به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا بابایی در پیامی با اشاره به انتخاب شایسته آیت الله سید مجتبی حسینی خامنهای (حفظه الله) توسط مجلس خبرگان اظهار کرد: با پاسداشت حسن انتخاب مجلس خبرگان رهبری، به روح ملکوتی امام شهیدان(قدس سره) و امام شهیدمان(قدس الله نفسه الزکیه) ادای احترام میکنم.
این انتخاب خجسته را به محضر مبارک ولی الله الاعظم ( ارواحنا فداه)، مراجع عظام تقلید و علمای اعلام به ویژه حضرت آیتالله آقای حاج سید مجتبی حسینی خامنهای(مدظله العالی)، عموم ملت ایران اسلامی، به خصوص مردم متدین و انقلابی استان یزد تبریک عرض مینمایم و بیعت خود را با رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام میدارم.
بیگمان در سایه رهنمودهای حکیمانه معظم له ایران عزیز در مسیر تعالی و احیای تمدن بزرگ ایرانی اسلامی، با قوت و صلابت ادامه مسیر خواهد داد.













