بازدید رئیس کل دادگستری کردستان از مجتمع قضایی و زندان مرکزی سنندج

خبرگزاری مهر دوشنبه 18 اسفند 1404 - 18:15
سنندج- رئیس کل دادگستری استان کردستان با حضور در مجتمع قضایی شهید بهشتی سنندج از شعب دادگاه، دادسرا و کشیک بازدید کرد و با بررسی درخواست‌های مردمی، بر تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس کل دادگستری استان کردستان عصر دوشنبه در راستای نظارت بر روند خدمت‌رسانی به مراجعان و در پی شرایط ایجاد شده پس از حملات آمریکایی–صهیونیستی، از مجتمع قضایی شهید بهشتی سنندج بازدید کرد.

در جریان این بازدید، وی از شعب دادگاه، دادسرا و کشیک مستقر در این مجتمع بازدید و از نزدیک با تعدادی از مراجعان دیدار و درخواست‌های آنان را بررسی کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسین حسینی در این بازدید با تأکید بر ضرورت تسریع در رسیدگی به درخواست‌های مردمی، اظهار کرد: در شرایط کنونی واحدهای قضایی استان با حضور ۲۰ درصدی کارکنان و به‌صورت دورکاری فعالیت می‌کنند.

وی همچنین در دیدار با برخی مراجعان، ضمن گفت‌وگو درباره مشکلات و درخواست‌های مطرح شده، دستورات لازم را برای رسیدگی به مطالبات آنان صادر کرد.

رئیس کل دادگستری استان کردستان در ادامه این برنامه به همراه مدیرکل زندان‌های استان از زندان مرکزی سنندج بازدید کرد و ضمن بررسی وضعیت پرونده‌های زندانیان، دستورات لازم را در این زمینه صادر کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.