هشدار واشنگتن درباره خطر ربوده شدن آمریکایی‌ها در عراق

مشرق نیوز چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 19:05
سفارت آمریکا در بغداد با هشدار درباره افزایش خطر آدم‌ربایی و حملات علیه اتباع این کشور در عراق، از آمریکایی‌ها خواست عراق را ترک کنند.

به گزارش مشرق، سفارت آمریکا در بغداد، امروز (چهارشنبه)، با صدور بیانیه‌ای به اتباع آمریکایی حاضر در عراق هشدار داد که با توجه به افزایش تنش‌ها و خطرات امنیتی، به‌ویژه خطر آدم‌ربایی، باید نهایت احتیاط را به خرج دهند و در صورت امکان خاک عراق را ترک کنند.

در این بیانیه آمده است که دولت آمریکا در حال بررسی «گزینه‌های بیشتر» برای کمک به خروج شهروندان خود از خاورمیانه است و هرگونه برنامه برای خروج از عراق در صورت نهایی شدن، به اطلاع آمریکایی‌هایی که قصد ترک این کشور را دارند خواهد رسید.

سفارت آمریکا همچنین از اتباع آمریکایی خواست تا حد امکان از جلب توجه خودداری کنند و حضور عمومی خود را به حداقل برسانند و از مکان‌هایی که ممکن است به دلیل ارتباط با آمریکا هدف حمله قرار بگیرند، دوری کنند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.