ناامیدی دشمن از برکات حکومت الهی است

خبرگزاری مهر جمعه 22 اسفند 1404 - 12:34
بیرجند- امام جمعه موقت بیرجند گفت: اولین برکت عظیم حاکمیت الهی ناامید شدن دشمن است چرا که بعد از مأیوس شدن دشمن فرصت نشر دین پیدا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی رحیم آبادی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه بیرجند اظهارکرد: برپایی حاکمیت الله یکی از اهداف اصلی دین است.

امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: اولین برکت عظیم حاکمیت الهی ناامید شدن دشمن است چرا که بعد از مأیوس شدن دشمن فرصت نشر دین پیدا می شود.

رحیم آبادی تأکید کرد: امروزه موضوع بیعت با رهبر معظم انقلاب مطرح است که البته این بیعت تنها یک مسئله شعاری نیست.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران اسلام از جنس سلمان و عمار هستند، ادامه داد: حضور مردم در تجمعات شبانه نقش اصلی در قوام پایه های نظام اسلامی دارد.

امام جمعه بیرجند گفت: ما در روزهایی بدون رهبر ولی با عنایات ولی عصر(عج) کشور را به جلو بردیم و دشمن را به ناتوانی رساندیم.

رحیم آبادی با اشاره به اینکه علاوه بر مردم امروز نیروهای مسلح حماسه آفرینی می کنند، ادامه داد: مردم ما پرچم ایران و اسلام را به جلو خواهند برد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.