ایران خواستار دریافت غرامت از امارات بابت حملات آمریکا شد

افکار نیوز یکشنبه 02 فروردین 1405 - 09:46
ایران از امارات متحده عربی به‌دلیل تسهیل حملات آمریکا به خاک ایران، درخواست غرامت کرده است.

 ایران از امارات متحده عربی به‌دلیل تسهیل حملات آمریکا به خاک ایران، درخواست غرامت کرده است.

این موضوع در نامه نماینده ایران در سازمان ملل به دبیرکل این سازمان مطرح شده است.

در این نامه، «امیر سعید ایروانی» تأکید کرده که تصمیم امارات برای در اختیار گذاشتن خاک خود جهت انجام این حملات، «یک اقدام خلاف حقوق بین‌الملل» بوده که مسئولیت دولتی به‌دنبال دارد.

تهران همچنین اعلام کرده است که امارات از نظر بین‌المللی موظف به جبران خسارات وارده، شامل خسارات مادی و معنوی، است.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.