هاشمی: شکست آمریکا در این جنگ قطعی است

خبرگزاری مهر یکشنبه 02 فروردین 1405 - 10:00
میناب - نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس با تأکید بر پایان پیروزمندانه نبرد علیه استکبار در آینده نزدیک خبر داد. ‌

به گزارش خبرنگار مهر، سید عبدالکریم هاشمی نخل‌ابراهیمی صبح یکشنبه،در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به پایداری ملت ایران در برابر تجاوزات اخیر دشمن، اظهار داشت: پایان پیروزمندانه این جنگ به نفع جمهوری اسلامی و شکست آمریکا در این نبرد، ان‌شاءالله شرایط بهتری را برای مردم عزیز استانمان، شهرستان میناب و شرق هرمزگان رقم خواهد زد.

‌نماینده مردم میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: با عنایت الهی ثمره این ایستادگی در پنج شهرستان میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد و کل استان هرمزگان و همه کشورمان مشهود خواهد بود و ان‌شاءالله روزهای درخشانی را در پیش خواهیم داشت.

‌هاشمی نخل‌ابراهیمی در پایان خاطرنشان کرد که با دفع کامل فتنه دشمن، تمام ظرفیت‌های نظام برای بهبود وضعیت معیشتی و توسعه زیرساخت‌های مناطق مرزی و ساحلی بسیج خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.