سرمربی تیم امید بوکس: نمی‌توانم شهادت کودکان معصوم در میناب را هضم کنم

صدا و سیما یکشنبه 02 فروردین 1405 - 10:22
علیرضا استکی گفت: هنوز هم نمی‌توانم شهادت ۱۸۰ کودک معصوم در مدرسه شجره طیبه میناب را هضم کنم.

سرمربی تیم امید بوکس: نمی‌توانم شهادت کودکان معصوم در میناب را هضم کنم
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سرمربی تیم امید بوکس ایران افزود: این جنگ ناجوانمردانه به ما تحمیل و باعث شد مردم کشورمان آسیب ببینند و اذیت شوند. نیرو‌های مسلح در این روز‌ها با تمام توان و جانفشانی در حال دفاع از خاک کشور و مردم هستند.

استکی گفت: در سه هفته گذشته مردم با تمام وجود پای کار بودند و حضور مداوم آنها در خیابان‌ها و خسته نشدن‌شان باعث تعجب بسیاری از مردم دنیا شده است.

وی افزود: هنوز نمی‌توانم شهادت ۱۸۰ کودک معصوم در مدرسه شجره طیبه میناب را هضم کنم. حمله به اماکن ورزشی نیز یکی دیگر از جنایت‌های رژیم صهیونیستی بود که با هر نگاهی محکوم است.

استکی عنوان کرد: زحمات کسانی که در این مدت در میدان حضور داشتند و از کشورمان حمایت کردند، جای تقدیر دارد و قهرمانان واقعی آنها هستند. امیدوارم هر چه زودتر اتفاقات خوب بیفتد و همانند همیشه شاهد عزت و سربلندی کشورمان باشیم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.