روز بیست و سوم/حمله به فرودگاه بن‌گوریون با پهپاد پیشرفته آرش ۲/فرو ریختن سد سانسور صهیونیست‌ها در دیمونا و عراد/بدترین شب نتانیاهو/بروزرسانی می شود

تابناک یکشنبه 02 فروردین 1405 - 10:46
فرماندهان اطلاعاتی و عملیاتی نیروهای مسلح پس از رصد، بررسی و شناخت کامل نقاط آسیب دشمنان در سه هفته اول جنگ، تاکتیک‌های تهاجمی جدید و سامانه‌های مدرن‌تر را برای دور جدید عملیات‌های تاثیرمحور وارد میدان نبرد کرده‌اند.

روز بیست و سوم/استفاده از سامانه‌های مدرن‌تر برای دور جدید عملیات‌ها/ بروزرسانی می شود

به گزارش تابناک، موج ۷۲ عملیات وعده‌صادق۴ با رمز مبارک یا رسول‌الله علیه اهدافی در شمال و قلب سرزمین‌های اشغالی و ناوگان پنجم دریایی ارتش تروریست آمریکا به وسیله سامانه‌های قدرتمند و سهمگین و نقطه‌زن قدر و عماد، به فضل الهی به‌صورت کاملا موفق به اجرا در آمد.

در شب گذشته در آسمان بخش مرکزی ایران، یک‌فروند جنگنده ارتش رژیم صهیونیستی از نوع اف شانزده در حوالی ساعت ۴ بامداد توسط سامانه‌های نوین پدافند هوایی نیروی هوافضای سپاه، تحت هدایت و کنترل شبکه یکپارچه پدافندهوایی کشور مورد اصابت قرار گرفت. سامانه‌های ارتقایافته بومی آفندی و پدافندی به فضل الهی شاهکارهای بیشتری رقم خواهند زد.

فرماندهان اطلاعاتی و عملیاتی نیروهای مسلح پس از رصد، بررسی و شناخت کامل نقاط آسیب دشمنان در سه هفته اول جنگ، تاکتیک‌های تهاجمی جدید و سامانه‌های مدرن‌تر را برای دور جدید عملیات‌های تاثیرمحور وارد میدان نبرد کرده‌اند.

پس از حمله آمریکا و اسرائیل به محدوده نیروگاه بوشهر و تاسیسات نطنز، بار دیگر درس به یاد ماندنی به دشمن داده شد.

اصابت موشک به منطقه دیمونا بار دیگر یک پیام را روشن کرد: هیچ منطقه‌ای از دسترس موشک‌های ایران در امان نیست. دشمن تا دیر نشده تسلیم شود.

رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند: ۴۰ نفر تا الان در حمله ایران به منطقه دیمونا زخمی شده‌اند. این آمار مدام افزایش می‌یابد.

رادیوی رژیم صهیونیستی هم گزارش داد یک ساختمان در منطقه دیمونا در جنوب این سرزمین‌های اشغالی پس از اصابت یک موشک ایران فرو ریخته است.

همچنین، سید مجید موسوی فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: از این لحظه ‎تسلط موشکی فرزندان ایران را بر آسمان سرزمین‌های اشغالی اعلام می‌کنم.

تاکتیک‌ها و سامانه‌های پرتاب جدید به کار گرفته شده در موج‌های پیش رو، فرماندهان آمریکایی- صهیونیستی را انگشت به دهان خواهد کرد.

امشب آسمان جنوب سرزمین‌های اشغالی ساعت‌ها روشن خواهد ماند.»

در ادامه سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: ارتش با پهپاد پیشرفته آرش ۲ به‌طور موفقیت‌آمیز به فرودگاه بن‌ گوریون رژیم صهیونی، حمله کرد.
 
عمده پهپاد‌هایی که علیه فرودگاه بن گوریون استفاده کردیم، پهپاد‌های آرش ۲ بوده که نمونه‌ای پیشرفته و انهدامی‌تر از پهپاد‌های کیان و آرش ۱ است، ۲ هزار کیلومتر برد دارد و در ادبیات ما به پهپاد‌های اسرائیل‌زن معروف است.
 
از آنجا که سطح مقطع راداری این پهپاد، بسیار کوچک است، به‌راحتی می‌تواند از سامانه‌های راداری دشمن عبور کند و تشخیص آن برای دشمن، بسیار سخت است؛ همچنین، چون مداومت پروازیی بالایی دارد و قیمت آن در مقایسه با پهپاد‌های دیگر و موشک‌های پدافندی که علیه آن شلیک می‌شوند، بسیار کم بوده، این پهپاد را مقرون به صرفه کرده است.
 
پهپاد آرش ۲ بسیار سریع تولید می‌شود و سرعت آماده‌سازی و پرتاب آن بسیار بالاست؛ به همین علت، هر زمانی که تصمیم بگیریم، بسیار راحت می‌توانیم تا تعداد زیادی از این نوع پهپاد را به‌راحتی شلیک کنیم.

عرصه جنگ برای دشمن، تنگ‌تر و سخت از قبل خواهد شد... به اذن الله...

وَ مَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ العَزِيزِ الحَكِيمِ.

تعداد بازدید : 2831
کد ویدیو

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.