پاسخ قاطع ایران به ترامپ: زیرساخت بزنید، زیرساخت می‌زنیم

عصر ایران یکشنبه 02 فروردین 1405 - 10:46
سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء به دشمن متجاوز آمریکایی - صهیونی هشدار داد: اگر به زیرساخت‌های سوخت و انرژی ایران تجاوز شود همه زیرساخت‌های متعلق به آمریکا و رژیم صهیونی در منطقه هدف قرار خواهند گرفت.

سرهنگ دوم پاسدار ابراهیم ذوالفقاری روز یکشنبه با هشدار مجدد به دشمن آمریکایی صهیونیستی، تاکید کرد: پیرو هشدارهای قبلی، چنانچه زیرساخت‌های سوخت و انرژی ایران مورد تجاوز قرار گیرد، کلیه ی زیرساخت‌های سوخت، انرژی، فن آوری اطلاعات و آب شیرین کن مورد استفاده آمریکا و رژیم در منطقه، هدف قرار خواهند گرفت.

به گزارش ایرنا، شب گذشته «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی و در اقدامی که برخی سناتورهای آمریکایی آنرا به منزله از دست دادن کنترل او بر جنگ تعبیر کردند، نوشت: اگر ایران ظرف ۴۸ ساعت تنگه هرمز را به طور کامل و بدون تهدید باز نکند، ایالات متحده آمریکا به نیروگاه‌های مختلف ایران حمله کرده و آنها را از بین خواهد برد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.