گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و عمان

خبرآنلاین یکشنبه 02 فروردین 1405 - 11:01
«سید عباس عراقچی» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران طی تماس تلفنی با «بدر البوسعیدی» وزیر امور خارجه سلطنت عمان گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از ایسنا؛ وزیر امور خارجه کشورمان در این تماس ضمن تبریک عید سعید فطر دیدگاه‌های کشورمان را در خصوص آخرین تحولات منطقه و تجاوز ظالمانه آمریکایی- صهیونیستی به جمهوری اسلامی ایران تشریح نمود.

سید بدر البوسعیدی نیز متقابلا ضمن تبریک عید فطر همچنین فرا رسیدن سال جدید و نوروز را به وزیر امور خارجه و مردم کشورمان تبریک گفت. 

دو وزیر خارجه در پایان بر استمرار رایزنی‌ها بین طرفین تاکید کردند.

۳۱۲

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.