تجاوز دشمن به منطقه‌ غیرمسکونی در رفسنجان

خبرآنلاین یکشنبه 02 فروردین 1405 - 11:14
معاون امنیتی و انتظامی استاندار کرمان از وقوع یک حمله نظامی و هوایی به منطقه‌ای غیرمسکونی در رفسنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ رحمان جلالی معاون امنیتی و انتظامی استاندار کرمان با اشاره به تجاوز آمریکایی - صهیونیستی در شامگاه شنبه اول فروردین به شهرستان رفسنجان، گفت : این حادثه در یکی از مناطق غیرمسکونی این شهرستان رخ داده و ابعاد آن در دست بررسی است.

وی افزود: بلافاصله پس از وقوع حادثه، نیروهای نظامی، امنیتی و امدادی در محل مستقر شده‌اند و اقدامات لازم برای مدیریت شرایط در حال انجام است.

جلالی با تأکید بر اینکه وضعیت در حال حاضر تحت کنترل است، بیان کرد: این تجاوز در منطقه‌ای غیرمسکونی صورت گرفته و هیچ‌گونه خسارت جانی گزارش نشده است.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار کرمان از مردم خواست با حفظ آرامش، همکاری لازم را با نیروهای مسئول داشته باشند و از توجه به شایعات و انتشار اخبار تأییدنشده خودداری کنند.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.