صادقی: دستگاه‌های خدمت رسان استان زنجان برای هر شرایطی آماده هستند

خبرگزاری مهر یکشنبه 02 فروردین 1405 - 11:33
زنجان - استاندار زنجان گفت: با توجه به جنگ رژیم صهیونیستی- آمریکا علیه ملت ایران، دستگاه‌های خدمت رسان استان برای هر شرایطی آماده هستند و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محسن صادقی روز یکشنبه در نشستی با معاونان و مشاوران خود با تاکید بر تداوم خدمت‌رسانی به مردم با بیان اینکه با دشمنی طرف هستیم که هیچ خط قرمزی را رعایت نمی کند، افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی در حوزه مسئولیتی خود با طراحی و پیش‌بینی سناریوهای عملیاتی برای هر شرایطی آماده هستند تا خللی در خدمت‌رسانی به مردم به وجود نیاید.

استاندار زنجان تصریح کرد: حوزه‌هایی که دارای اهمیت بالایی هستند و با معیشت و زندگی مردم سر و کار دارند در اولویت برنامه‌ریزی و آمادگی قرار دارند.

وی با قدردانی از مجموعه مدیریتی استان گفت : در جنگ ۱۲ روزه قرارگاه های تامین امنیت زنجیره غذایی و صیانت از زیرساخت ها با کارگروه های مختلف تشکیل شده بود که با ادامه کار در جنگ رمضان چه در حوزه تامین امنیت غذایی و چه در حوزه زیرساخت ها تدابیر لازم را اتخاذ کرده و اقدامات لازم را به سرانجام رسانده اند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.