افشاگری ملی‌پوش تیم زنان از اتفاقات عجیب در استرالیا

خبرآنلاین یکشنبه 02 فروردین 1405 - 11:34
بازیکن تیم ملی فوتبال زنان از اتفاقات عجیب استرالیا سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شهناز جعفری‌زاده بازیکن تیم ملی فوتبال زنان در گفت و گو با تسنیم درباره اتفاقات عجیب و غریب استرالیا اظهار داشت: در استرالیا که بودیم اتفاقات و پیشنهادهای عجیب و غریبی به ما ‌شد ‌و فشار زیادی را متحمل شدیم. 

وی افزود: در روز دوم جنگ پیشنهاد اقامت مطرح شد و اصرار بر ماندن ما داشتند، اما همه تصمیم گرفته بودیم که به کشورمان برگردیم، ولی بدجوری ذهن‌مان را درگیر کرده بودند.

بازیکن تیم ملی فوتبال زنان تصریح کرد: در این مدت خیلی اذیت شدیم چون واقعا آزار دیدم چه در استرالیا که ذهن‌مان را درگیر کرده بودند و چه در مسیر برگشت که 4 روز در راه بودیم و الان هم بسیار خوشحالم که به ایران بازگشتیم.

جعفری‌زاده خاطرنشان کرد: روز آخر در مسیر فرودگاه در استرالیا، ایرانی‌های مقیم ‌اصرار داشتند که ما بمانیم و به اتوبوس هم ضربه زدند اما ما به کشور برگشتیم.

۲۵۸ ۲۵۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.