ترامپ جایزه صلح نوبل بچه خواری را می‌گیرد

صدا و سیما یکشنبه 02 فروردین 1405 - 11:37
محمد انصاری، بازیکن سابق پرسپولیس با اشاره به شهید شدن دانش آموزان مینابی، به ترامپ بابت جایزه صلح کنایه زد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، با گذشت سه هفته از جنایت بزرگ آمریکایی - صهیونی در هدف قرار دادن مدرسه شجره طیبه در شهر میناب واکنش‌ها به این اتفاق تلخ همچنان ادامه دارد.

محمد انصاری بازیکن پیشین پرسپولیس که قبلاً نیز در مورد حملات وحشیانه آمریکا و رژیم صیهونی در صفحه شخصی خود مطالبی را منتشر کرده بود این بار با انتشار مطلبی در مورد ترامپ نوشت: «برنده نوبل بچه خواری.»
ترامپ جایزه صلح نوبل بچه خواری را می‌گیرد

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.