حمله به فرودگاه بن‌گوریون با پهپاد پیشرفته آرش ۲

نامه نیوز یکشنبه 02 فروردین 1405 - 11:44
ارتش با پهپاد پیشرفته آرش ۲ به‌طور موفقیت‌آمیز به فرودگاه بن‌ گوریون رژیم صهیونی، حمله کرد.
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران: ارتش با پهپاد پیشرفته آرش ۲ به‌طور موفقیت‌آمیز به فرودگاه بن‌ گوریون رژیم صهیونی، حمله کرد.

عمده پهپاد‌هایی که علیه فرودگاه بن گوریون استفاده کردیم، پهپاد‌های آرش ۲ بوده که نمونه‌ای پیشرفته و انهدامی‌تر از پهپاد‌های کیان و آرش ۱ است، ۲ هزار کیلومتر برد دارد و در ادبیات ما به پهپاد‌های اسرائیل‌زن معروف است. از آنجا که سطح مقطع راداری این پهپاد، بسیار کوچک است، به‌راحتی می‌تواند از سامانه‌های راداری دشمن عبور کند و تشخیص آن برای دشمن، بسیار سخت است؛ همچنین، چون مداومت پروازیی بالایی دارد و قیمت آن در مقایسه با پهپاد‌های دیگر و موشک‌های پدافندی که علیه آن شلیک می‌شوند، بسیار کم بوده، این پهپاد را مقرون به صرفه کرده است.

پهپاد آرش ۲ بسیار سریع تولید می‌شود و سرعت آماده‌سازی و پرتاب آن بسیار بالاست؛ به همین علت، هر زمانی که تصمیم بگیریم، بسیار راحت می‌توانیم تا تعداد زیادی از این نوع پهپاد را به‌راحتی شلیک کنیم.

 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.