حمله گله‌ای سگ‌ها زن جوان را راهی بیمارستان کرد

خبرآنلاین یکشنبه 02 فروردین 1405 - 11:57
مسوول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان سردشت گفت: در پی حمله گله‌ای چند سگ در یکی از روستاهای مرزی این شهرستان، یک زن ۲۴ ساله دچار جراحات شدید شد و بلافاصله برای درمان به بیمارستان انتقال یافت.

به گزارش خبرآنلاین، محمدی اظهار کرد: در این حادثه، چند قلاده سگ به‌صورت گروهی و با حمله شدید، بدن این زن را دچار آسیب‌های جدی کردند و او را به وضعیت ناپایدار رساندند.

وی افزود: بلافاصله پس از مراجعه مصدوم به بیمارستان، تیم پزشکی اقدامات درمانی اولیه را آغاز کردند که شامل تزریق واکسن ضد هاری و ایمونوگلوبولین، شست‌وشوی جامع محل‌های گزش و مراقبت‌های لازم بود.

وی تصریح کرد: پس‌ از انجام این اقدامات، وضعیت بیمار تحت نظر است و اقدامات لازم برای جلوگیری از بروز عوارض در حال انجام است.

محمدی همچنین با بیان اینکه این حادثه اولین مورد حیوان‌گزیدگی در سردشت در سال جاری است، بر اهمیت اطلاع‌رسانی سریع و واکنش به موقع تأکید کرد.

وی گفت: تنها راه مؤثر در پیشگیری از بیماری هاری، تزریق واکسن و ایمونوگلوبولین ضدهاری در همان ساعات اولیه پس از حیوان‌گزیدگی است.

سردشت جز شهرهای مرزی جنوب آذربایجان غربی است.

۲۳۳۲۳۳

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.